Maxus eDELIVER 3 je moderní elektrická dodávka, která v sobě spojuje praktičnost, solidní výkon a čistě elektrický pohon. Skvěle se hodí pro městský rozvoz zboží.
S robustní karoserií, nosností až 855 kg a dojezdem až 240 km na jedno nabití je eDELIVER 3 skvělou volbou pro firmy, které hledají udržitelný a efektivní způsob přepravy.
Objem nákladového prostoru je až 6,3 m3, délka ložné plochy 218 cm. Elektromotor o výkonu 90 kW (122 koní) poskytuje svižné reakce i při plném zatížení a díky rychlonabíjení z 20 % na 80 % za zhruba 45 minut neztrácíte čas. Baterie má kapacitu 50 kWh. Interiér je prakticky navržený – s dostatkem odkládacích prostorů, pohodlnými sedadly a výbavou. Díky kompaktnějším rozměrům je dodávka dobře ovladatelná i ve městě, zatímco její hranaté tvary zajišťují maximální využití nákladového prostoru. Maxus eDELIVER 3 je ideální parťák pro každodenní podnikání bez emisí.
Zobrazit
víceméně
Výkon motoru
90 kW (122 PS)
Převodovka
Automatická
1 st.
Kombinovaná spotřeba
22,4 kWh/100km
Zrychlení na 100 km/h
11 s
Maximální rychlost
120 km/h
Barva
Bílá
Výbava auta
Vnitřní výbava a komfort
Automatická klimatizace
Tempomat
Vyhřívání sedadel vpředu
Elektricky ovládaná zpětná zrcátka
Multifunkční volant
Palubní display
7"
Bluetooth
Handsfree
Samostmívací zpětné zrcátko
Osvětlení interiéru
Osvětlení zavazadlového prostoru
USB
Rádio
DAB+
Bezpečnost
Zadní parkovací kamera
Hlídání mrtvého úhlu
Parkovací senzory vzadu
Nouzové brždění
Airbagy
Kontrola tlaku v pneumatikách
Funkčnost
Asistent rozjezdu do kopce
12V elektrická zásuvka
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
Exteriér
Denní LED svícení
Vyhřívaná zpětná zrcátka
Halogenová světla
Ocelová kola
Proč se operativní leasing vyplatí?
1/6
Nulová počáteční investice
Bez jakýchkoliv nákladů nebo plateb předem. Vaše nové auto vás bude stát pouze pravidelné měsíční splátky.
Jedinou vaší starostí je vybrat ten správný vůz.
Nulová počáteční investice
Bez jakýchkoliv nákladů nebo plateb předem. Vaše nové auto vás bude stát pouze pravidelné měsíční splátky.
Jedinou vaší starostí je vybrat ten správný vůz.
Ideální kombinace služeb
Vyberte si kombinaci služeb, která bude nejvíce vyhovovat vašim potřebám.
Pojištění v ceně
Nelamte si hlavu s tím, jak pojistit vaše auto. Povinné ručení a havarijní pojištění máte v
ceně splátky operativního leasingu, a tak se o nic nemusíte starat.
Pneumatiky a uskladnění
Nechcete mít starosti s pořízením zimních pneumatik, jejich přezutím a uskladněním? Vyberte si
nabídky, které mají vše v ceně.
Nabídky včetně zimních pneumatik.
Servis v ceně
Vybírejte z nabídek s povinnými prohlídkami v ceně nebo s pokrytím veškerých servisních
nákladů na provoz auta. S operativním leasingem se o nic nemusíte starat.
Nový vůz bez starostí
Vybírejte z nabídky nových vozů nebo prověřených zánovních vozů. Vše na míru vašim potřebám.
Díky cookies je používání Driveto.cz uživatelsky mnohem příjemnější. Zároveň nám díky analytickým nástrojům
umožňují zjišťovat a vyhodnocovat, jakým způsobem Driveto.cz používáte a tím zlepšovat jeho kvalitu, obsah a
personalizovat nabídky. Cookies sdílíme s našimi mediálními partnery, kteří nám umožňují zobrazování relevantních
nabídek na stránkách marketingových partnerů a sociálních sítích a díky tomu vám nabídnout to, co vás skutečně zajímá.
Nastavení můžete kdykoliv změnit v nabídce „Nastavení souborů cookies“ v patičce.
Tyto cookies umožňují správnou funkčnost webu. Díky nim si můžete například filtrovat nabídky, přepínat preferenci zobrazení ceny,
registrovat se, přihlašovat, vytvořit poptávku auta. Tyto cookies jsou vždy zapnuté a nepožadujeme váš souhlas s jejich využitím.
V některých případech nám soubory cookies umožňují zapamatovat si vybrané předvolby na stránce.
S těmito cookies si můžete přidat auto do porovnávače nebo zobrazit okno s nedokončenou poptávkou.
Také nám pomáhají sledovat chování zákazníků, což nám umožňuje zlepšovat výkon stránky pro potřeby uživatelů.
K tomu využíváme například nástroj Google Analytics.
Pomáhají nám zobrazovat relevantnější nabídky na službách Google, Facebook, Seznam.cz. LinkedIn, RTB House.
Díky remarketingu se na sociálních službách a nebo vyhledávačích zobrazí relevantní nabídky související s používáním webu.
Umožňuje ukládání informací souvisejících s personalizací, např. sledování, u kterého auta nebyla dokončena poptávka.