Nejčastější dotazy

Kolik kilometrů můžu s autem najet?

Při podpisu smlouvy si sjednáváte roční nájezd, ze kterého se vypočítává celkový nájezd po dobu pronájmu vozu na operativní leasing. Pokud vám v průběhu užívání vozu nebude nájezd stačit, můžete požádat leasingovou společnost o navýšení.

Každá leasingová společnost má uvedenou sazbu za přejetý km, který v případě přejetí povoleného nájezdu doplatíte na konci operativního leasingu.

Kam mohu na servis a kam ne?
Každá leasingová společnost má stanovenou síť servisů, ve kterých je možné nechat auto opravit. Nemusíte se bát, tyto smluvní servisy jsou ve většině případů rozmístěny po celé České republice a nestane se, že byste museli do servisu přes půl země.
Kdo může auto řídit?
U firem může auto řídit zaměstnanec, kterému dá povolení jednatel uvedený ve smlouvě. U OSVČ a soukromých osob je to automaticky i rodinný příslušník. V ostatních případech je zapotřebí písemného souhlasu leasingové společnosti. Pamatujte, že za auto ručí vždy osoba uvedená na smlouvě, a to i v případě, že auto půjčíte někomu blízkému.
Co všechno si hradí zákazník sám?

Záleží vždy na sjednaných službách v ceně splátky. Můžete si vybrat z různých variant. Některé obsahují pouze prohlídky povinné od výrobce, jiné nabízejí takzvaný full servis, kde leasingová společnost hradí všechny náklady na provoz vozu.

Jaké má auto pojištění?
Všechna naše auta mají povinné ručení a standardní havarijní pojištění. U havarijního pojištění je nejčastější 10% nebo 5% spoluúčast, minimálně 10 000 Kč respektive 5 000 Kč. Někteří poskytovatelé operativního leasingu mají ve splátce také pojištění skel, proti vandalismu a nebo hlodavcům. Jaké služby jsou obsaženy v konkrétní splátce se zeptejte našeho prodejce.
Kolik dostanu klíčů k autu?
Běžně k autu obdržíte 2 klíče.
Co mám udělat, když si vyberu auto?
Je to jednoduché - v detailu nabídky auta, které se vám líbí, stačí kliknout na tlačítko "Nezávazně poptat" a vyplnit krátký formulář. Naše zákaznické centrum vás bude během krátké doby kontaktovat a detailně s vámi projde informace o autě a vysvětlí, jak to funguje.
Kdo může využít nabídku Driveta?
Driveto hledá nejlepší nabídky na operativní leasing pro fyzické osoby, podnikatele i firmy. Záleží však vždy na leasingové společnosti, jaká má zvolená kritéria pro výběr svých klientů. Rádi vám tak pomůžeme vybrat tu správnou leasingovou společnost.
Co je obsahem měsíčního pronájmu?
Obsah služeb v ceně leasingové splátky záleží na konkrétní nabídce. Výpis služeb je vždy uveden v detailu nabídky na našem webu a rádi vám k tomu poskytnou více infomací i naši prodejci.
Jaké doklady a dokumenty jsou potřeba pro získání auta?
Pro ověření bonity má každá leasingová společnost svůj proces. Obecně lze říci, že u fyzických osob je zapotřebí kopie občanského a řidičského průkazu a potvrzení příjmů od zaměstnavatele. U fyzických osob podnikajících (OSVČ) je běžně potřeba dodat kopii občanského a řidičského průkazu a daňová přiznání za poslední 2 roky. U firem je standardem dodání občanského průkazu jednatele a daňová přiznání za poslední 2 roky.
Můžu chtít jiný nájezd nebo výbavu?
Změna nájezdu je ve většině případů možná a neváhejte o ni požádat našeho prodejce. V případě úpravy výbavy je to možné u aut, které jsou na objednání do výroby.
Kdy budu moct s autem jezdit?
U skladových aut je doba dodání přibližně 14 dní a u aut do výroby záleží na dodací lhůtě výrobce.
Mohu auto před předáním vidět?
U skladových aut je možné se domluvit s dealerem na prohlídce vozu nebo testovací jízdě.
Co vše měsíční pronájem zahrnuje?
Obsah služeb v ceně leasingové splátky záleží na konkrétní nabídce. Výpis služeb je vždy uveden v detailu nabídky na našem webu a rádi vám k tomu poskytnou více infomací i naši prodejci.
Kolik můžu s autem najet?

Při podpisu smlouvy si sjednáváte roční nájezd, ze kterého se vypočítává celkový nájezd po dobu pronájmu vozu na operativní leasing. Pokud vám v průběhu užívání vozu nebude nájezd stačit, můžete požádat leasingovou společnost o navýšení.

Každá leasingová společnost má uvedenou sazbu za přejetý km, který v případě přejetí povoleného nájezdu doplatíte na konci operativního leasingu.

Jak je to se servisem a pneumatikami?
Výčet služeb, které jsou obsažené ve splátce, je vždy uveden ve smlouvě. Každá leasingová společnost má nastavený jiný proces ohledně objednání do servisu nebo přezouvání pneumatik.
Auto má poruchu, co mám dělat?
Vždy kontaktujte leasingovou společnost, která vám s poruchou pomůže.
Měl jsem nehodu, co mám dělat?
Předně zkontrolujte, zda jsou všichni v pořádku a poté hned zavolejte na asistenční linku vaší leasingové společnosti. Pro větší pravděpodobnost rychlého a kladného vyřízení škody ze strany pojišťovny je vždy vhodné kontaktovat i Policii ČR. Pojišťovny dbají na oficiální dokument a ve vlastním zájmu se tak vyhnete pozdějším nepříjemnostem.
Mohu si auto dodatečně upravit?
Bohužel, žádné úpravy vozu, které neschválí leasingová společnost, nejsou možné.
Mohu si k autu připlatit další pojištění?
Záleží vždy na dané leasingové společnosti. Zeptejte se našeho prodejce.
Kolik zaplatím při vrácení vozu? Je potřeba při vrácení auta něco doplácet?

Při vrácení zákazník doplácí pouze v případě, že je auto poškozené nebo je překročený stanovený limit najetých kilometrů. Sazba za přejetý kilometr je individuální dle leasingové společnosti.

Mohu smlouvu ukončit předčasně?
Ano, můžete smlouvu ukončit předčasně po dohodě s leasingovou společností. U předčasného ukončení je důležité počítat s pokutou, která se liší dle pravidel leasingové společnosti. Další možnost je převést smlouvu na třetí osobu.
Mohu auto po skončení nájmu odkoupit?
Ano, 2 měsíce před koncem vaší leasingové smlouvy požádejte svoji leasingovou společnost o odkupní cenu vozidla.

Akční nabídky pro vás

Zavřít