Dokumentace
V Driveto deskách najdete všechny dokumenty k vozidlu, včetně nejdůležitějších kontaktů. Je to vlastně taková Drivetí wikipedia. Když nevíte, co dělat - mrkněte do desek.
Fakturace
Pořádek dělá přátelé. Proto od nás čekejte výzvu k úhradě měsíčního nájmu vždy první den v měsíci. Kdybyste ji náhodou ve své poště nenašli - zavolejte. Po uhrazení vám zpět pošleme fakturu, která slouží jako daňový doklad.
Kouření
Kouření v autě je zakázáno. Při kouření může snadno dojít k poškození interiéru. Navíc zápach z cigaret či elektronických cigaret se v autě nějakou dobu drží. Mějte na paměti, že vůz po vás může sloužit ještě někomu dalšímu.
Limit kilometrů
Auta mají stanovený maximální počet kilometrů a ten je třeba pozorně hlídat! Driveto má tu výhodu, že můžete vůz kdykoliv vrátit. Proto zobrazujeme pro lepší orientaci i průměrný měsíční nájezd. Nestačí vám kilometry? Potřebujete jednorázově na dlouhou cestu? Zavolejte nám a vymyslíme to!
Tankování
Jsme jenom lidi. Natankovat benzín do dieselu není nic příjemného, ale dá se to vyřešit. Jakmile si to uvědomíte, volejte!
Kontrola servisního protokolu
Garanční servisní prohlídky máte v ceně pronájmu. Až to bude třeba, zajedete do jednoho z našich smluvních servisů. Vždy si důkladně prostudujte dokumenty, které v servisu dostanete k podpisu, ať vás nepřekvapí nečekaný náklad, který je nad rámec měsíčního nájemného. Když si nebudete jistí, volejte!
Servisní úkony nad rámec
I když chceme, abyste se k autu chovali jako vlastnímu, nezapomeňte, že jakékoliv úpravy, montáže či demontáže můžete provést jen po konzultaci s námi. Difuzor, zadní křídlo nebo samolepka "turbo" možná vypadají efektně, ale nezrychlí vás. Úpravy provedené bez našeho vědomí mohou být pokutovány.
Přezouvání pneumatik
U vybraných vozidel je přezutí i uskladnění pneu zahrnuto v měsíčním nájmu. Na termín přezouvání vás vždy s předstihem upozorníme mailem. Pak se stačí pouze objednat do jednoho z partnerských pneuservisů, jejichž seznam obdržíte při převzetí auta.
Nehody
Předně zkontrolujte, zda jsou všichni v pořádku a poté nám hned volejte! Pro větší pravděpodobnost rychlého a kladného vyřízení škody ze strany pojišťovny je vždy vhodné kontaktovat i Policii ČR. Pojišťovny dbají na oficiální dokument a ve vlastním zájmu se tak vyhnete pozdějším nepříjemnostem.
Přestupky
To se občas stane. Nejsme soudci ani úředníci a o zavinění nerozhodujeme. Pokuta je vždy uhrazena provozovatelem vozidla. My ji pouze přeposíláme k osobě, která s námi uzavřela smlouvu. Proto raději nohu z plynu a parkujte v klidu.
Každé auto z Driveta má stanovený roční počet kilometrů, které může najet. Kilometry se dají meziměsíčně převádět, takže pokud jeden měsíc najedete méně, než je stanovený limit, můžete kilometry dojet v některém z následujících měsíců, ve kterých máte auto v podnájmu.
Příklad: Roční nájezd auta je 20 000 km ročně. Průměrný měsíční nájezd je tedy 1 666 km. V případě, že první měsíc najedete 1 000 kilometrů, tak v dalším můžete najet až 2 332 km. Důležité je, aby při vrácení auta odpovídal celkový nájezd počtu měsíců, ve kterých bylo auto v podnájmu, krát povolený měsíční nájezd.
Předání a vrácení vozu je možné v pondělí – pátek 9:00 – 17:30.
Součástí měsíčního nájmu za vůz z Driveta jsou vždy i vedlejší náklady spojené s provozem. V částce je totiž zahrnuto povinné ručení, havarijní pojištění a garanční servisní prohlídka. U vybraných vozidel je součástí částky i druhá sada pneumatik včetně jejich přezutí i uskladnění.
Na autě je řada věcí, které označujeme jako spotřební materiál a náklady spojené s výměnou nejsou zahrnuty v ceně pronájmu a zákazník si je hradí sám. Jedná se především o:
- Gumičky do stěračů
- Provozní kapaliny
- Brzdy
- Defekty
Více informací se dočtete v článku na našem blogu.
Autem z Driveta můžou jezdit občané České republiky nebo cizinci s trvalým či přechodným pobytem v České republice a společnosti se sídlem v České republice.
I když děláme vše pro to, aby autem z Driveta mohl jezdit každý, bohužel jej nemůžeme poskytnout osobám v exekuci/insolvenci nebo mladším 25 let.
Dokumentace
V Driveto deskách najdete všechny dokumenty k vozidlu, včetně nejdůležitějších kontaktů. Je to vlastně taková Drivetí wikipedia. Když nevíte, co dělat - mrkněte do desek.
Fakturace
Pořádek dělá přátelé. Proto od nás čekejte výzvu k úhradě měsíčního nájmu vždy první den v měsíci. Kdybyste ji náhodou ve své poště nenašli - zavolejte. Po uhrazení vám zpět pošleme fakturu, která slouží jako daňový doklad.
Kouření
Kouření v autě je zakázáno. Při kouření může snadno dojít k poškození interiéru. Navíc zápach z cigaret či elektronických cigaret se v autě nějakou dobu drží. Mějte na paměti, že vůz po vás může sloužit ještě někomu dalšímu.
Limit kilometrů
Auta mají stanovený maximální počet kilometrů a ten je třeba pozorně hlídat! Driveto má tu výhodu, že můžete vůz kdykoliv vrátit. Proto zobrazujeme pro lepší orientaci i průměrný měsíční nájezd. Nestačí vám kilometry? Potřebujete jednorázově na dlouhou cestu? Zavolejte nám a vymyslíme to!
Tankování
Jsme jenom lidi. Natankovat benzín do dieselu není nic příjemného, ale dá se to vyřešit. Jakmile si to uvědomíte, volejte!
Kontrola servisního protokolu
Garanční servisní prohlídky máte v ceně pronájmu. Až to bude třeba, zajedete do jednoho z našich smluvních servisů. Vždy si důkladně prostudujte dokumenty, které v servisu dostanete k podpisu, ať vás nepřekvapí nečekaný náklad, který je nad rámec měsíčního nájemného. Když si nebudete jistí, volejte!
Servisní úkony nad rámec
I když chceme, abyste se k autu chovali jako vlastnímu, nezapomeňte, že jakékoliv úpravy, montáže či demontáže můžete provést jen po konzultaci s námi. Difuzor, zadní křídlo nebo samolepka "turbo" možná vypadají efektně, ale nezrychlí vás. Úpravy provedené bez našeho vědomí mohou být pokutovány.
Přezouvání pneumatik
U vybraných vozidel je přezutí i uskladnění pneu zahrnuto v měsíčním nájmu. Na termín přezouvání vás vždy s předstihem upozorníme mailem. Pak se stačí pouze objednat do jednoho z partnerských pneuservisů, jejichž seznam obdržíte při převzetí auta.
Nehody
Předně zkontrolujte, zda jsou všichni v pořádku a poté nám hned volejte! Pro větší pravděpodobnost rychlého a kladného vyřízení škody ze strany pojišťovny je vždy vhodné kontaktovat i Policii ČR. Pojišťovny dbají na oficiální dokument a ve vlastním zájmu se tak vyhnete pozdějším nepříjemnostem.
Přestupky
To se občas stane. Nejsme soudci ani úředníci a o zavinění nerozhodujeme. Pokuta je vždy uhrazena provozovatelem vozidla. My ji pouze přeposíláme k osobě, která s námi uzavřela smlouvu. Proto raději nohu z plynu a parkujte v klidu.
Nájem zahrnuje garanční servis, který se provádí obvykle po 15 až 30 tisíc najetých km. V rámci garančního servisu je v ceně výměna motorového oleje a filtru a olej v převodovce. V případě potřeby také výměna vzduchového filtru, kabinového filtru a palivového filtru. Podle stavu se doplňují kapaliny a kontrolují důležité součásti vozidla dle předpisů výrobce (brzdy, tlumiče, čepy, klimatizace atd.). Garanční servis zahrnuje pouze kontrolu. Následná výměna kotoučů, brzdových destiček či tlumičů už nespadá do garance. Tyto díly jsou však standardně dimenzované, aby vydržely minimálně 3 roky používání.
Více informací o garanční prohlídce najdete na našem blogu.
Pokud máte flexibilní smlouvu (na dobu neurčitou), kdykoli v průběhu podnájmu auta se můžete rozhodnout pro jeho ukončení nebo výměnu. Stačí napsat nebo zavolat na naše Zákaznické centrum +420 790 285 632, které je vám k dispozici po–pá 9:00 až 17:00. S výměnou nebo vrácením vám bude celou dobu k ruce. Celý proces s vámi projdeme a zašleme vám potřebné formuláře.
Při vrácení auta bez výměny za jiné probíhá výpověď prostřednictvím e-mailu, který zákazník odešle na adresu zakaznik@driveto.cz. Výpovědní doba 30 dní běží ode dne odeslání žádosti zákazníkem. Po odeslání e-mailu se do 48 hodin ozve zástupce Driveta, který domluví detaily vrácení. Auto je nutné osobně dovézt a absolvovat prohlídku při vrácení. Nezapomínejte, že auto nám musíte vrátit umyté a uklizené.
Než nám auto vrátíte, zkontrolujte, že je umyté a uklizené. Díky tomu bude proces vrácení trvat v řádech minut. Když vrátíte auto špinavé a znečištěné, o vyčištění se postaráme my, ale na vaše náklady.
Při vrácení zákazník doplácí pouze v případě, že je auto poškozené nebo je překročený stanovený limit najetých kilometrů. Běžné opotřebení a drobné škrábance neřešíme. Pokud máte podezření, že je auto poškozené, je dobré nám zaslat fotografie potenciálních poškození, abychom celý proces vrácení urychlili a mohli jsme vám rovnou navrhnout řešení nebo pomoci v případě opravy.