Pohon vozu je obstaráván naftovým motorem s objemem 2,1 l a výkonem 125 kW spřaženým s automatickou převodovkou. Má tak dostatek síly pro všechny. Se zrychlením z nuly na sto za 9,1 s se nejedná o nijak líné auto. Maximálku 218 km/h na českých dálnicích legálně nevyužijete. Nicméně slibuje rychlé svezení třeba v Německu. Jako možný strašák může působit filtr pevných částic (DPF). Je účinný při snižování emisí, ale pokud jste se rozhodli pro ojetý automobil, určitě ho nezapomeňte zkontrolovat. Vůz splňuje emisní normu EURO4. Především při cestách do zahraničí si dejte pozor na emisní zóny. Řada evropských měst těmto autům omezuje vjezd. Nenapadá nás nic, co byste v zavazadelníku o objemu 690 l neodvezli. Díky délce 4,9 m nabízí dostatek prostoru.

Motor, převodovka, podvozek

Typ motoru:
Naftový
Objem:
2 148 ccm
Palivo:
Nafta
Výkon:
125 kW (170 PS)
Točivý moment:
400 Nm
Maximální rychlost:
218 km/h
Zrychlení (0-100 km/h):
9,1 s
Převodovka:
Automatická, robotizovaná
Pohon:
Zadní
Emisní norma:
Euro 4
Řízení emisí:
filtr pevných částic (DPF)
Brzdy:
Přední diskové, zadní diskové
Rozměr pneu:
225/55R16V

Karoserie

Typ karoserie:
Kombi
Segment:
E
Počet dveří:
5
Počet míst k sezení:
5 (max: 7)

Spotřeba

Kombinovaná:
7,3 l/100km
Město:
9,8 l/100km
Mimo město:
5,9 l/100km
Objem nádrže:
70 l

Rozměry a hmotnost

Objem kufru:
690 l
Délka:
4 888 mm
Šířka:
1 822 mm
Výška:
1 506 mm
Rozvor:
2 854 mm
Hmotnost:
1 785 kg
Zatížení střechy:
100 kg

Další motorizace

1 000 Kč sleva pro vás

Zavřít