Pohon vozu je obstaráván naftovým motorem s objemem 1,6 l a výkonem 100 kW napojeným na manuální převodovku. Má tak dostatek síly pro všechny. Motor je vybaven filtrem pevných částic (DPF), což snižuje emise, ale může mít nákladnější servis. Moderní motory se bez něj ale už neobejdou. Vůz splňuje poslední emisní normu EURO6C, což vám zaručuje bezproblémový průjezd celou Evropou, aniž byste museli hlídat nízkoemisní zóny.
Motor, převodovka, podvozek
- Typ motoru:
- Naftový
- Objem:
- 1 589 ccm
- Palivo:
- Nafta
- Výkon:
- 100 kW (136 PS)
- Točivý moment:
- 280 Nm
- Převodovka:
- Manuální
- Pohon:
- Přední
- Emisní norma:
- Euro 6c
- Řízení emisí:
- redukční katalyzátor a filtr pevných částic (DPF)
Karoserie
- Segment:
- C
Spotřeba
Rozměry a hmotnost
Srovnání forem financování
- Nulová počáteční investice
- Každé např. 2 roky jezdíte v novém autě
- Povinné a havarijní v ceně
- Neřešíte následný prodej auta
- Určení podle dané nabídky
- Na auto čekáte dny až měsíce
- Doplňkové služby závisí na dané nabídce
- K vyřízení přiznání, výpisy a další
- Auto vracíte po konci smlouvy
- Doba pronájmu je smluvně stanovená
- Startovací poplatek v řádech tisíců Kč
- Jezdíte stále v novém voze
- Povinné a havarijní v ceně
- Neřešíte následný prodej auta
- Pro soukromé osoby, OSVČ i firmy
- Všechna auta skladem
- Kompletní servis a pneumatiky v ceně
- K vyřízení stačí občanka a řidičák
- Auto můžete vrátit kdykoliv
- Doba pronájmu čistě na uživateli
- Akontace v řádech desetitisíců Kč
- Jste vázání na vůz půjčkou
- Povinné a havarijní se platí extra
- Musíte zajistit následný prodej vozu
- Určení podle dané nabídky
- Na auto čekáte dny až měsíce
- Doplňkové služby nejsou v ceně
- K vyřízení přiznání, výpisy a další
- Auto vám zůstává a ztrácí na hodnotě
- Doba půjčky je smluvně stanovená