Driveto Klub Pronájem aut bez závazků
  • Auto můžete kdykoli vyměnit nebo vrátit.
  • Neřešíte jeho opravy ani servis.
  • Pro jeho získání stačí dodat jen 2 doklady.
  • Můžete s ním jezdit do 3 dnů.

Jak to funguje?

Jak funguje Driveto Klub

  • Opravdu můžu auto kdykoli vrátit nebo vyměnit?

    Ano. Kdykoli v průběhu užívání auta se můžete rozhodnout pro ukončení pronájmu. Stačí napsat nebo zavolat na naše Zákaznické centrum, které vám s výměnou nebo vrácením bude celou dobu k ruce. Následně běží 30 denní výpovědní lhůta, během které se vyřídí veškeré formality a vrácení auta.

  • Jaké doklady a dokumenty jsou potřeba pro získání auta?

    Stačí pouze dva doklady. Občanský a řidičský průkaz. Driveto Klub pouze na základě doručených dokladů provede rychlou kontrolu, zda vám auto může pronajmout.

  • Kdy budu moct s autem jezdit?

    Nikdy nebudete muset na auto čekat déle, než je nezbytně nutné. Náš schvalovací proces trvá pár hodin. Zaručujeme, že s autem můžete jezdit do 3 pracovních dnů od podpisu smlouvy.

  • Kolik můžu s autem najet?

    Každé auto má průměrný měsíční nájezd uveden v detailu nabídky. Průměrný měsíční nájezd vychází z celkového ročního nájezdu (běžně 20 000 km ročně = 1 600 km měsíčně). Protože auto můžete kdykoli v průběhu vrátit, je uveden průměrný nájezd za měsíc. Nezáleží na tom, jestli jeden měsíc najedete 500 kilometrů a další měsíc 2 500. Pokud byste auto za zmíněné dva měsíce vrátili, najeli jste 3 000 km, což je v uvedeném limitu.

  • Co je obsahem měsíční splátky?

    Povinné ručení, havarijní pojištění, garanční prohlídky, servisování auta, přezouvání a uskladnění sezónních pneumatik, administrativní poplatky.

  • Kolik zaplatím na začátku a kolik v dalších měsících?

    První splátka se skládá ze zaplacení měsíční splátky a startovacího poplatku. Startovací poplatek je jednorázová nevratná splátka, díky které můžeme zaručit vrácení nebo výměnu auta. Startovací poplatek je ve výši dvou měsíčních splátek. V dalších měsících platíte pouze měsíční splátku. Znamená to tedy, že čím déle s autem jezdíte, tím menší je vliv startovacího poplatku na celkovou zaplacenou částku.

  • Jak je to se servisem a pneumatikami?

    Garanční prohlídky a běžnou údržbu auta řeší Driveto. Výjimkou je pouze běžné dolévání provozních kapalin jako je voda do ostřikovačů, případně u některých aut (AdBlue). Auta jsou zároveň v záruce, nečekají vás tedy žádné nenadálé výdaje. Stejně tak i pořízení a výměna pneumatik. Pokud dojde k předčasnému opotřebení některých součástí (například opotřebované brzdy již při nájezdu pod 30 tisíc kilometrů) kvalifikovaný pracovník servisu případ posoudí a dohodne s vámi další postup.

Poptávka auta

  • Jak mám auto poptat?

    Je to jednoduché - pod nabídkou auta, které si vyberete, stačí kliknout na tlačítko “Nezávazná poptávka” a vyplnit krátký formulář. Naše zákaznické centrum vás bude během krátké doby kontaktovat a poptávku s vámi detailně projde.

  • Kdo může využít nabídku Driveto Klubu?

    Auta z Driveto Klubu mohou objednávat pouze občané České republiky ve věku minimálně 25 let a společnosti se sídlem v České republice.

  • Můžu chtít jiný nájezd nebo výbavu?

    Bohužel změna konfigurace auta není možná. Výbavy i nájezdy jsou fixní, protože jedině tak je možné zajistit výhodnou cenu pronájmu a dodání auta do 3 pracovních dnů. Průměrný měsíční nájezd aut Driveto Klubu je uveden v detailu nabídky. Standardní roční nájezd je 20 000 km, které jsou rozpočítané do měsíců. Pokud byste najeli kilometrů více, sazby za “přejetý kilometr” jsou velmi nízké - v závislosti na vybraném modelu se pohybují mezi 0,70-2,10 Kč/km.

  • Dostanu pokaždé nové auto?

    Volba, zda chcete zcela nové, nebo lehce ojeté auto (za nižší cenu) je zcela na vás. My vás na skutečnost, že se případně nejedná o zcela nové auto, vždy upozorníme. Auta však vždy budou v perfektním technickém stavu.

Předání

  • Mohu auto před předáním vidět?

    Auto si prohlédnout můžete. Vzhledem k rychlosti vyřízení a předání aut z Driveto Klubu ale nemůžeme zaručit, že auto, které jste si prohlédli, mezitím nepoptá a neodebere jiný klient. Vždy však garantujeme, že jsou auta v perfektním stavu.

  • Jak probíhá předání auta?

    Auto si vyzvednete u některého z našich smluvních partnerů, kde na vás budeme čekat a auto vám osobně předáme. Místo a termín s vámi domluví naše Zákaznické centrum. Auto bude vždy perfektně vyčištěno a připraveno k provozu, na vás je jen podepsání protokolu o stavu vozidla a můžete vyrazit.

  • Kdy budu platit startovací poplatek?

    Při předání auta obdržíte i fakturu na startovací poplatek s třídenní splatností. Tuto fakturu vám zároveň zašleme na váš e-mail.

  • Co je startovací poplatek a proč je potřeba?

    Startovací poplatek funguje jako akontace a díky němu můžeme nabídnout výhody Driveto Klubu jako 2 doklady pro schválení vaší poptávky, dostupnost auta do 3 pracovních dní od uzavření smlouvy, vrácení nebo výměnu auta bez penalizací nebo pokut za předčasné ukončení smlouvy - a to kdykoliv po dobu trvání pronájmu. V případě, že si auto ponecháte delší dobu, rozmělní se startovací poplatek na velice nízkou měsíční částku (v případě tříletého pronájmu jde zhruba o 250 Kč měsíčně).

Jak funguje: Poptávka auta
Jak funguje: Provoz

Provoz

  • Co vše měsíční splátka zahrnuje?

    Do splátky jsou zahrnuty veškeré náklady na provoz auta s výjimkou paliva, provozních kapalin (např. voda do ostřikovačů), drobných dílů (např. gumičky stěračů) a dálniční známky. Máte tedy jistotu fixních nákladů po celou dobu pronájmu. Povinné ručení, havarijní pojištění, zimní pneumatiky i s přezouváním, servis, silniční daň, rozhlasový poplatek apod., to vše je samozřejmě v ceně zahrnuto.

  • Jak budu za auto platit?

    V současné době vám budeme každý měsíc posílat periodickou fakturu se splatností 10 dní. Jiné formy platby zatím nejsou bohužel možné.

  • Auto má poruchu, co mám dělat?

    V případě, že porucha znemožňuje nebo silně komplikuje další pokračování v jízdě, kontaktujte asistenční linku, jejíž číslo je uvedeno v Driver Setu, který dostanete při předání auta. Pokud se jedná o drobnou závadu, která umožňuje bezpečný provoz auta, stačí se objednat na servis, kde vám auto opraví.

  • Měl jsem nehodu, co mám dělat?

    Nejprve se ujistěte, zda jsou všichni účastníci nehody v pořádku a pokud možno zajistěte místo nehody. V případě jakýchkoli zranění nebo pochybností o stavu účastníků nehody prosíme kontaktujte záchranné složky, stejně tak v případě většího poškození aut a nebo neshodě ohledně průběhu nehody kontaktujte policii. Nezapomeňte vyplnit Formulář o dopravní nehodě, který je vložen ve schránce u spolujezdce - jedině tak pojištovna náklady na opravu auta uhradí. Pokud je auto nepojízdné, kontaktujte asistenční linku na čísle, které je uvedeno v Driver Setu, naši kolegové vám poradí, co dále. Pokud se jedná o drobnější poškození, které umožňuje bezpečný provoz auta, objednejte se na servis pomocí XY. Můžete přitom využít možnosti Pick-up - naši kolegové auto vyzvednou, zařídí opravu a auto vám dovezou opět zpátky.

  • Potřebuji přezout pneumatiky.

    Přezutí i uskladnění je zahrnuto v měsíční splátce. Vám stačí pouze objednat se do jednoho z našich partnerských pneuservisů, jejichž seznam obdržíte při převzetí auta. Samozřejmě nám můžete zavolat na +420 226 289 109 a my vám řekneme, do jakého pneuservisu můžete s autem zajet.

  • Blíží se servisní interval, co mám dělat?

    V průběhu provozu jste zodpovědní za to, že auto bude řádně servisováno dle plánu stanoveného výrobcem. Servis je zahrnut v měsíční splátce. Vám stačí pouze objednat se do jednoho z našich partnerských servisů, jejichž seznam obdržíte při převzetí auta. Samozřejmě nám můžete zavolat na +420 226 289 109 a my vám řekneme, do jakého servisu můžete s autem zajet.

Vrácení a výměna auta

  • Chci auto vyměnit za jiné, co mám dělat?

    V případě, že chcete auto vyměnit za jiné, kontaktujte nás prostřednictvím našeho zákaznického centra +420 226 289 109, které je vám k dispozici Po–Čt 8:30 až 18:00, Pátek 8:30 až 17:00, kolegové s vámi celý proces projdou a zašlou vám formulář k výměně auta. Zároveň si také vyberete auto nové. Většina našich aut je dostupná okamžitě, celý proces výměny auta tedy zabere jen několik málo dní. Při výměně auta za jiné je třeba podepsat dodatek k původní smlouvě. Původní auto poté dovezete po předchozí domluvě do Auto Palace Spořilov, kde proběhne prohlídka při vrácení. Při převzetí nového auta budete opět platit startovací poplatek.

  • Chci auto vrátit, co mám dělat a s jakým předstihem musím vrácení oznámit?

    Pokud chcete pronájem ukončit bez náhrady za jiné auto, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na telefonním čísle +420 226 289 109, kolegové s vámi celý proces projdou a zašlou vám výpovědní formulář. Výpovědní lhůta pro vrácení auta je 30 dní, lhůta začíná běžet v den podpisu výpovědi. Auto je nezbytně nutné osobně dovézt ke smluvnímu partnerovi dle dohody, kde proběhne prohlídka při vrácení.

  • Může se stát, že mi Driveto Klub v průběhu pronájmu auto vymění?

    Ano, auta jsou Driveto Klubu na předem určenou dobu. Může se tedy stát, že bude auto nutné vyměnit. Na tuto skutečnost však budete vždy s dostatečným předstihem upozorněni a Driveto Klub vám garantuje, že výměnou dostanete auto stejné nebo vyšší třídy bez jakéhokoli startovacího poplatku. Pokud byste o nové auto neměli zájem, můžete pronájem samozřejmě ukončit.

Jak funguje: Provoz