Driveto Klub Pronájem aut bez závazků
  • Auto můžete kdykoli bezplatně vrátit
  • Servis, pneumatiky i pojištění v ceně
  • Pro získání auta stačí dodat jen 2 doklady
  • Autem můžete jezdit do 3 dnů

Jak to funguje?

Kolik kilometrů můžu s autem najet?
Zobrazit odpověď
Každé auto z Driveto Klubu má stanovený roční počet kilometrů, které může najet. Protože se nevážete a auto můžete kdykoliv vrátit, zobrazujeme u nabídek i průměrný měsíční nájezd. Kilometry se dají meziměsíčně převádě, takže pokud jeden měsíc najedete méně, než je stanovený limit, můžete kilometry dojet v některém z následujících měsíců, ve kterém máte auto v podnájmu.

Příklad: Roční nájezd auta je 20 000 km ročně. Průměrný měsíční nájezd je tedy 1 666 km. V případě, že první měsíc najedete 1 000 kilometrů, tak v dalším můžete autem najet až 2 332 km. Důležité je, aby při vrácení auta odpovídal celkový nájezd počtu měsíců, ve kterých bylo auto v podnájmu, krát povolený měsíční nájezd.
Kde si auto vyzvednu?
Zobrazit odpověď
Auta předáváme nejčastěji v Karlíně u našich pražských kanceláří. Výjimečně se stane, že je auto zaparkované u nasmlouvaného dealera. To vám vždy s předstihem řekneme. V každém případě budeme u předávání vždy s vámi.
Kam mohu na servis a kam ne?
Zobrazit odpověď
Klubová auta je možné servisovat v síti autorizovaných servisů po celé ČR. Vždy vám rádi poradíme, který servis je k vám nejblíž.
Kdo může auto řídit?
Zobrazit odpověď
U firem může auto řídit zaměstnanec, kterému dá povolení jednatel uvedený ve smlouvě. U OSVČ a soukromých osob je to automaticky i rodinný příslušník. V ostatních případech je zapotřebí našeho písemného souhlasu. Pamatujte, že za auto ručí vždy osoba uvedená na smlouvě a to i v případě, že auto půjčíte někomu blízkému.
Co je startovací poplatek a k čemu slouží?
Zobrazit odpověď
Startovací poplatek je jednorázová nevratná platba. Díky němu můžeme nabídnout výhody Driveto Klubu jako 2 doklady pro schválení, dostupnost auta do 3 pracovních dní od uzavření smlouvy, vrácení auta bez penalizací nebo pokut za předčasné ukončení smlouvy - a to kdykoliv po dobu trvání podnájmu. V případě, že si auto ponecháte delší dobu, rozmělní se startovací poplatek na velice nízkou měsíční částku. Startovací poplatek se váže vždy k jednomu vozu.
Co mám udělat, když si vyberu auto z Driveto Klubu?
Zobrazit odpověď
Je to jednoduché - v detailu nabídky auta, které se vám líbí, stačí kliknout na tlačítko "Ověřit dostupnost" a vyplnit krátký formulář. Naše zákaznické centrum vás bude během krátké doby kontaktovat a detailně s vámi projde informace o autě a vysvětlí fungování Driveto Klubu.
Kdo může využít nabídku Driveto Klubu?
Zobrazit odpověď
Auta z Driveto Klubu mohou objednávat občané České republiky ve věku minimálně 25 let nebo cizinci s trvalým či přechodným pobytem v České republice a společnosti se sídlem v České republice.
Co je obsahem měsíční splátky?
Zobrazit odpověď
Povinné ručení, havarijní pojištění, garanční prohlídky, servisování auta, přezouvání a uskladnění sezónních pneumatik, administrativní poplatky.
Jaké doklady a dokumenty jsou potřeba pro získání auta?
Zobrazit odpověď
Stačí pouze dva doklady. Občanský a řidičský průkaz. Driveto Klub na základě doručených dokladů provede rychlou kontrolu, zda vám auto můžeme dát do podnájmu. Ve výjimečných případech po vás budeme chtít dodatečné informace nebo dokumenty.
Můžu chtít jiný nájezd nebo výbavu?
Zobrazit odpověď
Bohužel změna konfigurace auta není možná. Výbavy i nájezdy jsou fixní, protože jedině tak je možné zajistit výhodnou cenu podnájmu a dodání auta do 3 pracovních dnů. Průměrný měsíční nájezd aut Driveto Klubu je uveden v detailu nabídky. Standardní roční nájezd je od 15 do 30 000 km, které jsou rozpočítané do měsíců.
Kdy budu moct s autem jezdit?
Zobrazit odpověď
Nikdy nebudete muset na auto čekat déle, než je nezbytně nutné. Náš schvalovací proces trvá pár hodin. Pokud v jakékoli fázi procesu nenastane komplikace, s autem můžete jezdit do 3 pracovních dnů od podpisu smlouvy a zaplacení startovacího poplatku.
Jsou všechna auta z Driveto Klubu nová?
Zobrazit odpověď
Driveto Klub nabízí auta nová i zánovní. Všechna jsou v perfektním technickém i vizuálním stavu a veškeré informace o stavu a nájezdu auta vám řekneme při kontaktu se Zákaznickým centrem před podpisem smlouvy.
Co je potřeba pro získání auta?
Zobrazit odpověď
Pro získání auta z Driveto Klubu potřebujeme 2 doklady - občanský a řidičský průkaz. V případě, že si klient bere auto na firmu, je potřeba doplnit IČ a doklady jednatele.
Mohu auto před předáním vidět?
Zobrazit odpověď
Vzhledem k rychlosti vyřízení a předání aut z Driveto Klubu je velice komplikované auto před předáním vidět nebo se s ním projet. Veškeré informace o autě se dozvíte v detailu nabídky a vždy dostanete maximum informací od Zákaznického centra Driveta. Většina auta má také vlastní fotografie nebo video, takže to, co je vidět v detailu nabídky, odpovídá reálné podobě auta.
Jak probíhá předání auta?
Zobrazit odpověď
Auto si vyzvednete u našich kanceláří v pražském Karlíně. V některých případech u některého z našich smluvních partnerů, kde na vás budeme čekat a auto vám osobně předáme. Místo a termín s vámi domluví naše Zákaznické centrum. Auto bude vždy perfektně vyčištěno a připraveno k provozu, na vás je jen podepsání protokolu o stavu vozidla a můžete vyrazit.
Kdy budu platit startovací poplatek?
Zobrazit odpověď
Při podpisu smlouvy obdržíte i fakturu na startovací poplatek s třídenní splatností. Smlouva je platná až po zaplacení startovacího poplatku a platba musí být provedena vždy před převzetím vozu.
Co vše měsíční splátka zahrnuje?
Zobrazit odpověď
Do splátky jsou zahrnuty veškeré náklady na provoz auta s výjimkou paliva, provozních kapalin (např. voda do ostřikovačů), drobných dílů (např. gumičky stěračů) a dálniční známky. Máte tedy jistotu fixních nákladů po celou dobu podnájmu. Povinné ručení, havarijní pojištění, zimní pneumatiky i s přezouváním, servis, silniční daň, rozhlasový poplatek apod., to vše je samozřejmě v ceně zahrnuto.
Jak budu za auto platit?
Zobrazit odpověď
Každý měsíc vám na email zašleme periodickou fakturu se splatností 14 dní. Další způsoby placení měsíční částky připravujeme.
Kolik můžu s autem najet?
Zobrazit odpověď
Každé auto má průměrný měsíční nájezd uveden v detailu nabídky. Průměrný měsíční nájezd vychází z celkového ročního nájezdu (běžně 20 000 km ročně = 1 666km měsíčně). Protože auto můžete kdykoli v průběhu vrátit, je uveden průměrný nájezd za měsíc. Nezáleží na tom, jestli jeden měsíc najedete 500 kilometrů a další měsíc 2 500. Pokud byste auto za zmíněné dva měsíce vrátili, najeli jste 3 000 km, což je v uvedeném limitu.
Jak je to se servisem a pneumatikami?
Zobrazit odpověď
Garanční prohlídky a běžnou údržbu auta řeší Driveto. Výjimkou je pouze běžné dolévání provozních kapalin jako je voda do ostřikovačů, případně u některých aut (AdBlue). Auta jsou zároveň v záruce, nečekají vás tedy žádné nenadálé výdaje. Stejně tak i pořízení a výměna pneumatik. Pokud dojde k předčasnému opotřebení některých součástí (například opotřebované brzdy již při nájezdu pod 30 tisíc kilometrů) kvalifikovaný pracovník servisu případ posoudí a dohodne s vámi další postup.
Auto má poruchu, co mám dělat?
Zobrazit odpověď
V případě, že porucha znemožňuje nebo silně komplikuje další pokračování v jízdě, kontaktujte asistenční linku, jejíž číslo je uvedeno v Driver Setu, který dostanete při předání auta. Pokud se jedná o drobnou závadu, která umožňuje bezpečný provoz auta, stačí se objednat na servis, kde vám auto opraví.
Měl jsem nehodu, co mám dělat?
Zobrazit odpověď
Nejprve se ujistěte, zda jsou všichni účastníci nehody v pořádku a pokud možno zajistěte místo nehody. V případě jakýchkoli zranění nebo pochybností o stavu účastníků nehody prosíme kontaktujte záchranné složky, stejně tak v případě většího poškození aut a nebo neshodě ohledně průběhu nehody kontaktujte policii. Nezapomeňte vyplnit Formulář o dopravní nehodě, který je vložen ve schránce u spolujezdce - jedině tak pojištovna náklady na opravu auta uhradí. Pokud je auto nepojízdné, kontaktujte asistenční linku na čísle, které je uvedeno v Driver Setu, naši kolegové vám poradí, co dále. V případě menších poškození nás kontaktujte a my vám s opravou auta poradíme.
Potřebuji přezout pneumatiky.
Zobrazit odpověď
Přezutí i uskladnění je zahrnuto v měsíční splátce. Vám stačí pouze objednat se do jednoho z našich partnerských pneuservisů, jejichž seznam obdržíte při převzetí auta. Samozřejmě nám můžete zavolat a my vám řekneme, do jakého pneuservisu můžete s autem zajet.
Blíží se servisní interval, co mám dělat?
Zobrazit odpověď
V průběhu provozu jste zodpovědní za to, že auto bude řádně servisováno dle plánu stanoveného výrobcem. Servis je zahrnut v měsíční splátce. Vám stačí pouze objednat se do jednoho z našich partnerských servisů, jejichž seznam obdržíte při převzetí auta. Samozřejmě nám můžete zavolat na a my vám řekneme, do jakého servisu můžete s autem zajet.
Co mám dělat, když chci auto vrátit a nebo vyměnit za jiné?
Zobrazit odpověď
Kdykoli v průběhu podnájmu auta se můžete rozhodnout pro jeho ukončení nebo výměnu. Stačí napsat nebo zavolat na naše Zákaznické centrum +420 226 289 109, které je vám k dispozici Po–Čt 8:30 až 18:00, pátek 8:30 až 16:00. S výměnou nebo vrácením vám bude celou dobu k ruce. Celý proces s vámi projdeme a zašleme vám potřebné formuláře.

Při výměně auta za jiné je třeba podepsat dodatek k původní smlouvě. Původní auto poté dovezete po předchozí domluvě na místo vrácení, kde proběhne prohlídka při vrácení. Při převzetí nového auta budete opět platit startovací poplatek. Při vrácení auta bez výměny za jiné vám zašleme výpovědní formulář. Výpovědní lhůta je 30 dní a začíná běžet v den podpisu výpovědi. Auto je nezbytně nutné osobně dovézt a absolvovat prohlídku při vrácení.
Kolik zaplatím při vrácení vozu? Je potřeba při vrácení auta něco doplácet?
Zobrazit odpověď
Při vrácení zákazník doplácí pouze v případě, že je auto výrazně poškozené nebo je překročený stanovený limit najetých kilometrů. Běžné opotřebení a drobné škrábance neřešíme. Pokud máte podezření, že je auto poškozené, je dobré, nám zaslat fotografie potenciálních poškození, abychom celý proces vrácení urychlili a mohli jsme vám rovnou navrhnout řešení nebo pomoci v případě opravy.
Může se stát, že mi Driveto Klub v průběhu podnájmu auto vymění?
Zobrazit odpověď
Ano, auta jsou do Driveto Klubu zařazena po předem určenou dobu. Může se tedy stát, že bude auto nutné vyměnit. Na tuto skutečnost však budete vždy s dostatečným předstihem upozorněni a Driveto Klub vám garantuje, že výměnou dostanete auto stejné nebo vyšší třídy bez jakéhokoli startovacího poplatku. Pokud byste o nové auto neměli zájem, můžete podnájem samozřejmě ukončit.