Driveto Klub Pronájem aut bez závazků
  • Auto můžete kdykoli vyměnit nebo vrátit
  • Neřešíte servis ani pneumatiky
  • Pro jeho získání stačí dodat jen 2 doklady
  • Můžete s ním jezdit do 3 dnů

Jak to funguje?

Jak funguje měsíční nájezd?
Zobrazit odpověď
Každé auto z Driveto Klubu má stanovený roční počet kilometrů, které můžete najet. Protože se nevážete a auto můžete kdykoliv vrátit, zobrazujeme u nabídek i průměrný měsíční nájezd. Kilometry se dají meziměsíčně převádět v případě, že si auto pronajímáte na 2 a více měsíců.

Příklad: Roční nájezd auta je 20 000 km ročně. Průměrný měsíční nájezd je tedy cca 1 600 km. Plánujete si auto půjčit jen na 2 měsíce? V případě, že první měsíc najedete 1 000 kilometrů, tak v dalším můžete autem najet až 2 200 km. Během vrácení auta by měl být součet najetých kilometrů maximálně 3 200 km (2 x 1 600 km).
Kde si auto vyzvednu?
Zobrazit odpověď
Auta předáváme nejčastěji v Karlíně u našich pražských kanceláří. Výjimečně se stane, že je auto zaparkované u nasmlouvaného dealera. To vám vždy s předstihem řekneme. V každém případě budeme u předávání vždy s vámi.
Kam mohu na servis a kam ne?
Zobrazit odpověď
Klubová auta je možné servisovat v síti autorizovaných servisů po celé ČR. Vždy vám rádi poradíme, který servis je pro vás nejbližší a nejvhodnější.
Kdo může auto řídit?
Zobrazit odpověď
U firem může auto řídit zaměstnanec, kterému dá povolení jednatel uvedený ve smlouvě. U OSVČ a soukromých osob je to automaticky i rodinný příslušník. V ostatních případech musíme udělit písemný souhlas my. Pamatujte, že za auto ručí vždy osoba uvedená na smlouvě a to i v případě, že auto půjčíte někomu blízkému.
Kolik zaplatím při vrácení vozu?
Zobrazit odpověď
Doufáme, že nic platit nebudete. Platíte jen v případě, že auto výrazně poškodíte nebo překročíte stanovený limit nájezdu. Nebojte se, běžné opotřebení a drobné škrábance neřešíme. Pokud máte podezření, že je auto poškozené, je lepší nám zavolat a domluvit se na (před)prohlídce, kde společně s technikem stav zhodnotíme a navrhneme případnou cenu opravy. Nebudete v tom sami!
Jak mám auto poptat?
Zobrazit odpověď
Je to jednoduché - pod nabídkou auta, které si vyberete, stačí kliknout na tlačítko “Nezávazná poptávka” a vyplnit krátký formulář. Naše zákaznické centrum vás bude během krátké doby kontaktovat a poptávku s vámi detailně projde.
Kdo může využít nabídku Driveto Klubu?
Zobrazit odpověď
Auta z Driveto Klubu mohou objednávat pouze občané České republiky ve věku minimálně 25 let a společnosti se sídlem v České republice.
Co je obsahem měsíční splátky?
Zobrazit odpověď
Povinné ručení, havarijní pojištění, garanční prohlídky, servisování auta, přezouvání a uskladnění sezónních pneumatik, administrativní poplatky.
Jaké doklady a dokumenty jsou potřeba pro získání auta?
Zobrazit odpověď
Stačí pouze dva doklady. Občanský a řidičský průkaz. Driveto Klub pouze na základě doručených dokladů provede rychlou kontrolu, zda vám auto může pronajmout.
Můžu chtít jiný nájezd nebo výbavu?
Zobrazit odpověď
Bohužel změna konfigurace auta není možná. Výbavy i nájezdy jsou fixní, protože jedině tak je možné zajistit výhodnou cenu pronájmu a dodání auta do 3 pracovních dnů. Průměrný měsíční nájezd aut Driveto Klubu je uveden v detailu nabídky. Standardní roční nájezd je 20 000 km, které jsou rozpočítané do měsíců.
Kdy budu moct s autem jezdit?
Zobrazit odpověď
Nikdy nebudete muset na auto čekat déle, než je nezbytně nutné. Náš schvalovací proces trvá pár hodin. Zaručujeme, že s autem můžete jezdit do 3 pracovních dnů od podpisu smlouvy.
Dostanu pokaždé nové auto?
Zobrazit odpověď
Volba, zda chcete zcela nové, nebo lehce ojeté auto (za nižší cenu) je zcela na vás. My vás na skutečnost, že se případně nejedná o zcela nové auto, vždy upozorníme. Auta však vždy budou v perfektním technickém stavu.
Mohu auto před předáním vidět?
Zobrazit odpověď
Auto si prohlédnout můžete. Vzhledem k rychlosti vyřízení a předání aut z Driveto Klubu ale nemůžeme zaručit, že auto, které jste si prohlédli, mezitím nepoptá a neodebere jiný klient. Vždy však garantujeme, že jsou auta v perfektním stavu.
Jak probíhá předání auta?
Zobrazit odpověď
Auto si vyzvednete u některého z našich smluvních partnerů, kde na vás budeme čekat a auto vám osobně předáme. Místo a termín s vámi domluví naše Zákaznické centrum. Auto bude vždy perfektně vyčištěno a připraveno k provozu, na vás je jen podepsání protokolu o stavu vozidla a můžete vyrazit.
Co je startovací poplatek a proč je potřeba?
Zobrazit odpověď
Startovací poplatek funguje jako akontace a díky němu můžeme nabídnout výhody Driveto Klubu jako 2 doklady pro schválení vaší poptávky, dostupnost auta do 3 pracovních dní od uzavření smlouvy, vrácení nebo výměnu auta bez penalizací nebo pokut za předčasné ukončení smlouvy - a to kdykoliv po dobu trvání pronájmu. V případě, že si auto ponecháte delší dobu, rozmělní se startovací poplatek na velice nízkou měsíční částku (v případě tříletého pronájmu jde zhruba o 250 Kč měsíčně). Startovací poplatek je nevratný a váže se vždy k jednomu vozu.
Kdy budu platit startovací poplatek?
Zobrazit odpověď
Při předání auta obdržíte i fakturu na startovací poplatek s třídenní splatností. Tuto fakturu vám zároveň zašleme na váš e-mail.
Co vše měsíční splátka zahrnuje?
Zobrazit odpověď
Do splátky jsou zahrnuty veškeré náklady na provoz auta s výjimkou paliva, provozních kapalin (např. voda do ostřikovačů), drobných dílů (např. gumičky stěračů) a dálniční známky. Máte tedy jistotu fixních nákladů po celou dobu pronájmu. Povinné ručení, havarijní pojištění, zimní pneumatiky i s přezouváním, servis, silniční daň, rozhlasový poplatek apod., to vše je samozřejmě v ceně zahrnuto.
Jak budu za auto platit?
Zobrazit odpověď
V současné době vám budeme každý měsíc posílat periodickou fakturu se splatností 10 dní. Jiné formy platby zatím nejsou bohužel možné.
Kolik můžu s autem najet?
Zobrazit odpověď
Každé auto má průměrný měsíční nájezd uveden v detailu nabídky. Průměrný měsíční nájezd vychází z celkového ročního nájezdu (běžně 20 000 km ročně = 1 600 km měsíčně). Protože auto můžete kdykoli v průběhu vrátit, je uveden průměrný nájezd za měsíc. Nezáleží na tom, jestli jeden měsíc najedete 500 kilometrů a další měsíc 2 500. Pokud byste auto za zmíněné dva měsíce vrátili, najeli jste 3 000 km, což je v uvedeném limitu.
Jak je to se servisem a pneumatikami?
Zobrazit odpověď
Garanční prohlídky a běžnou údržbu auta řeší Driveto. Výjimkou je pouze běžné dolévání provozních kapalin jako je voda do ostřikovačů, případně u některých aut (AdBlue). Auta jsou zároveň v záruce, nečekají vás tedy žádné nenadálé výdaje. Stejně tak i pořízení a výměna pneumatik. Pokud dojde k předčasnému opotřebení některých součástí (například opotřebované brzdy již při nájezdu pod 30 tisíc kilometrů) kvalifikovaný pracovník servisu případ posoudí a dohodne s vámi další postup.
Auto má poruchu, co mám dělat?
Zobrazit odpověď
V případě, že porucha znemožňuje nebo silně komplikuje další pokračování v jízdě, kontaktujte asistenční linku, jejíž číslo je uvedeno v Driver Setu, který dostanete při předání auta. Pokud se jedná o drobnou závadu, která umožňuje bezpečný provoz auta, stačí se objednat na servis, kde vám auto opraví.
Měl jsem nehodu, co mám dělat?
Zobrazit odpověď
Nejprve se ujistěte, zda jsou všichni účastníci nehody v pořádku a pokud možno zajistěte místo nehody. V případě jakýchkoli zranění nebo pochybností o stavu účastníků nehody prosíme kontaktujte záchranné složky, stejně tak v případě většího poškození aut a nebo neshodě ohledně průběhu nehody kontaktujte policii. Nezapomeňte vyplnit Formulář o dopravní nehodě, který je vložen ve schránce u spolujezdce - jedině tak pojištovna náklady na opravu auta uhradí. Pokud je auto nepojízdné, kontaktujte asistenční linku na čísle, které je uvedeno v Driver Setu, naši kolegové vám poradí, co dále. Pokud se jedná o drobnější poškození, které umožňuje bezpečný provoz auta, objednejte se na servis pomocí XY. Můžete přitom využít možnosti Pick-up - naši kolegové auto vyzvednou, zařídí opravu a auto vám dovezou opět zpátky.
Potřebuji přezout pneumatiky.
Zobrazit odpověď
Přezutí i uskladnění je zahrnuto v měsíční splátce. Vám stačí pouze objednat se do jednoho z našich partnerských pneuservisů, jejichž seznam obdržíte při převzetí auta. Samozřejmě nám můžete zavolat na a my vám řekneme, do jakého pneuservisu můžete s autem zajet.
Blíží se servisní interval, co mám dělat?
Zobrazit odpověď
V průběhu provozu jste zodpovědní za to, že auto bude řádně servisováno dle plánu stanoveného výrobcem. Servis je zahrnut v měsíční splátce. Vám stačí pouze objednat se do jednoho z našich partnerských servisů, jejichž seznam obdržíte při převzetí auta. Samozřejmě nám můžete zavolat na +420 226 289 109 a my vám řekneme, do jakého servisu můžete s autem zajet.
Opravdu můžu auto kdykoli vrátit nebo vyměnit?
Zobrazit odpověď
Ano. Kdykoli v průběhu užívání auta se můžete rozhodnout pro ukončení pronájmu. Stačí napsat nebo zavolat na naše Zákaznické centrum, které vám s výměnou nebo vrácením bude celou dobu k ruce. Následně běží 30 denní výpovědní lhůta, během které se vyřídí veškeré formality a vrácení auta.
Chci auto vyměnit za jiné, co mám dělat?
Zobrazit odpověď
V případě, že chcete auto vyměnit za jiné, kontaktujte nás prostřednictvím našeho zákaznického centra +420 226 289 109, které je vám k dispozici Po–Čt 8:30 až 18:00, Pátek 8:30 až 17:00, kolegové s vámi celý proces projdou a zašlou vám formulář k výměně auta. Zároveň si také vyberete auto nové. Většina našich aut je dostupná okamžitě, celý proces výměny auta tedy zabere jen několik málo dní. Při výměně auta za jiné je třeba podepsat dodatek k původní smlouvě. Původní auto poté dovezete po předchozí domluvě do Auto Palace Spořilov, kde proběhne prohlídka při vrácení. Při převzetí nového auta budete opět platit startovací poplatek.
Chci auto vrátit, co mám dělat a s jakým předstihem musím vrácení oznámit?
Zobrazit odpověď
Pokud chcete pronájem ukončit bez náhrady za jiné auto, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na telefonním čísle +420 226 289 109, kolegové s vámi celý proces projdou a zašlou vám výpovědní formulář. Výpovědní lhůta pro vrácení auta je 30 dní, lhůta začíná běžet v den podpisu výpovědi. Auto je nezbytně nutné osobně dovézt ke smluvnímu partnerovi dle dohody, kde proběhne prohlídka při vrácení.
Může se stát, že mi Driveto Klub v průběhu pronájmu auto vymění?
Zobrazit odpověď
Ano, auta jsou Driveto Klubu na předem určenou dobu. Může se tedy stát, že bude auto nutné vyměnit. Na tuto skutečnost však budete vždy s dostatečným předstihem upozorněni a Driveto Klub vám garantuje, že výměnou dostanete auto stejné nebo vyšší třídy bez jakéhokoli startovacího poplatku. Pokud byste o nové auto neměli zájem, můžete pronájem samozřejmě ukončit.