Nejčastější dotazy

Desatero pro používání auta na flexibilní pronájem.
Zobrazit odpověď
1. Dokumentace

V černých deskách najdete všechny dokumenty k vozidlu, včetně nejdůležitějších kontaktů. Je to vlastně taková Drivetí wikipedia. Když nevíte, co dělat - mrkněte do černých desek.

2. Fakturace

Pořádek dělá přátelé. Proto od nás čekejte výzvu k úhradě měsíčního nájmu vždy první den v měsíci. Kdybyste ji náhodou ve své poště nenašli - zavolejte. Po uhrazení vám zpět pošleme fakturu, která slouží jako daňový doklad.

3. Kouření

Při kouření v autě může snadno dojít k poškození interiéru. Navíc zápach z cigaret či elektronických cigaret se v autě nějakou dobu drží. Mějte na paměti, že vůz po vás může sloužit ještě někomu dalšímu.

4. Limit kilometrů

Auta mají stanovený maximální počet kilometrů a ten je třeba pozorně hlídat! Flexibilní pronájem má tu výhodu, že můžete vůz kdykoliv vrátit. Proto zobrazujeme pro lepší orientaci i průměrný měsíční nájezd. Nestačí vám kilometry? Potřebujete jednorázově na dlouhou cestu? Zavolejte nám a vymyslíme to!

5. Tankování

Jsme jenom lidi. Natankovat benzín do dieselu není nic příjemného, ale dá se to vyřešit. Jakmile si to uvědomíte, volejte!

6. Kontrola servisního protokolu

Garanční servisní prohlídky máte v ceně pronájmu. Až to bude třeba, zajedete do jednoho z našich smluvních servisů. Vždy si důkladně prostudujte dokumenty, které v servisu dostanete k podpisu, ať vás nepřekvapí nečekaný náklad, který je nad rámec měsíčního nájemného. Když si nebudete jistí, volejte!

7. Servisní úkony nad rámec

I když chceme, abyste se k autu chovali jako vlastnímu, nezapomeňte, že jakékoliv úpravy, montáže či demontáže můžete provést jen po konzultaci s námi. Difuzor, zadní křídlo nebo samolepka "turbo" možná vypadají efektně, ale nezrychlí vás. Úpravy provedené bez našeho vědomí mohou být pokutovány.

8. Přezouvání pneumatik

Přezutí i uskladnění pneu je zahrnuto v měsíčním nájmu. Na termín přezouvání vás vždy s předstihem upozorníme mailem. Pak se stačí pouze objednat do jednoho z partnerských pneuservisů, jejichž seznam obdržíte při převzetí auta.

9. Nehody

Předně zkontrolujte, zda jsou všichni v pořádku a poté nám hned volejte! Pro větší pravděpodobnost rychlého a kladného vyřízení škody ze strany pojišťovny je vždy vhodné kontaktovat i Policii ČR. Pojišťovny dbají na oficiální dokument a ve vlastním zájmu se tak vyhnete pozdějším nepříjemnostem.

10. Přestupky

To se občas stane. Nejsme soudci ani úředníci a o zavinění nerozhodujeme. Pokuta je vždy uhrazena provozovatelem vozidla. My ji pouze přeposíláme k osobě, která s námi uzavřela smlouvu. Proto raději nohu z plynu a parkujte v klidu.

Kolik kilometrů můžu s autem najet?
Zobrazit odpověď
Každé auto z Driveto flexibilního pronájmu má stanovený roční počet kilometrů, které může najet. Protože se nevážete a auto můžete kdykoliv vrátit, zobrazujeme u nabídek i průměrný měsíční nájezd. Kilometry se dají meziměsíčně převádět, takže pokud jeden měsíc najedete méně, než je stanovený limit, můžete kilometry dojet v některém z následujících měsíců, ve kterých máte auto v podnájmu.

Příklad: Roční nájezd auta je 20 000 km ročně. Průměrný měsíční nájezd je tedy 1 666 km. V případě, že první měsíc najedete 1 000 kilometrů, tak v dalším můžete najet až 2 332 km. Důležité je, aby při vrácení auta odpovídal celkový nájezd počtu měsíců, ve kterých bylo auto v podnájmu, krát povolený měsíční nájezd.
Kde si auto vyzvednu?
Zobrazit odpověď
Auta předáváme nejčastěji v Karlíně u našich pražských kanceláří. Zákazníkům můžeme zajistit i dovoz vozu. Po Praze za 1 000 korun, po Čechách za 2 000,- na Moravu za 3 000,- a do Slezska za 5 000 korun. Před předáním vozu vám vždy zavoláme a dohodneme nejvhodnější termín.
Kam mohu na servis a kam ne?
Zobrazit odpověď
Auta je možné servisovat v široké síti autorizovaných i neautorizovaných servisů po celé ČR - vždy však záleží na konkrétní situaci. V případě, že potřebujete navštívit servis (ať již kvůli garanční prohlídce nebo kvůli poškození auta), nás kontaktujte a společně vybereme vhodný servis.
Kdo může auto řídit?
Zobrazit odpověď
U firem může auto řídit zaměstnanec, kterému dá povolení jednatel uvedený ve smlouvě. U OSVČ a soukromých osob je to automaticky i rodinný příslušník. V ostatních případech je zapotřebí našeho písemného souhlasu. Pamatujte, že za auto ručí vždy osoba uvedená na smlouvě a to i v případě, že auto půjčíte někomu blízkému.
Co je startovací poplatek a k čemu slouží?
Zobrazit odpověď
Startovací poplatek je jednorázová nevratná platba. Díky němu můžeme nabídnout výhody Driveto flexibilního pronájmu jako 2 doklady pro schválení, dostupnost auta skladem, vrácení auta bez penalizací nebo pokut za předčasné ukončení smlouvy - a to kdykoliv po dobu trvání podnájmu. V případě, že si auto ponecháte delší dobu, můžeme startovací poplatek rozmělnit na velice nízkou měsíční částku. Startovací poplatek se váže vždy k jednomu vozu.
Co mám udělat, když si vyberu auto na flexibilní pronájem?
Zobrazit odpověď
Je to jednoduché - v detailu nabídky auta, které se vám líbí, stačí kliknout na tlačítko "Mám zájem" a vyplnit krátký formulář. Naše zákaznické centrum vás bude během krátké doby kontaktovat a detailně s vámi projde informace o autě a vysvětlí fungování flexibilního pronájmu.
Kdo může využít nabídku flexibilního pronájmu?
Zobrazit odpověď

Autem na flexibilní pronájem můžou jezdit občané České republiky nebo cizinci s trvalým či přechodným pobytem v České republice a společnosti se sídlem v České republice.

I když děláme vše pro to, aby autem na flexibilní pronájem mohl jezdit každý, bohužel jej nemůžeme poskytnout osobám v exekuci/insolvenci nebo mladším 25 let.

Co je obsahem měsíčního pronájmu?
Zobrazit odpověď
Povinné ručení, havarijní pojištění s pěti procentní spoluúčastí (minimálně 5.000,-), garanční servisní prohlídky, letní i zimní pneu včetně jejich přezouvání a uskladnění, dálniční známka, pojištění GAP, silniční daň a administrativní poplatky.
Jaké doklady a dokumenty jsou potřeba pro získání auta?
Zobrazit odpověď
Standardně nám stačí pouze dva doklady. Občanský a řidičský průkaz. Na základě doručených dokladů provedeme rychlou kontrolu, zda vám auto můžeme dát do podnájmu. Ve výjimečných případech po vás budeme chtít dodatečné informace nebo dokumenty.
Můžu chtít jiný nájezd nebo výbavu?
Zobrazit odpověď
Bohužel změna konfigurace auta není možná. Výbavy i nájezdy jsou fixní, protože jedině tak je možné zajistit výhodnou cenu podnájmu a dodání auta do několika pracovních dnů. Průměrný měsíční nájezd aut flexibilního pronájmu je uveden v detailu nabídky. Standardní roční nájezd je od 15 do 30 000 km, které jsou rozpočítané do měsíců.
Kdy budu moct s autem jezdit?
Zobrazit odpověď
Nikdy nebudete muset na auto čekat déle, než je nezbytně nutné. Náš schvalovací proces trvá pár hodin. Pokud v jakékoli fázi procesu nenastane komplikace, s autem můžete jezdit do několika pracovních dnů od podpisu smlouvy a zaplacení startovacího poplatku.
Jsou všechna auta na flexibilní pronájem nová?
Zobrazit odpověď
Flexibilní pronájem nabízí auta nová i zánovní. Všechna jsou v perfektním technickém i vizuálním stavu a veškeré informace o stavu a nájezdu auta vám řekneme při kontaktu se Zákaznickým centrem před podpisem smlouvy.
Co je potřeba pro získání auta?
Zobrazit odpověď
Pro získání auta na flexibilní pronájem potřebujeme 2 doklady - občanský a řidičský průkaz. V případě, že si klient bere auto na firmu, je potřeba doplnit IČ a doklady jednatele.
Mohu auto před předáním vidět?
Zobrazit odpověď
Vzhledem k rychlosti vyřízení a předání aut na flexibilní pronájem je velice komplikované auto před předáním vidět nebo se s ním projet. Veškeré informace o autě se dozvíte v detailu nabídky a vždy dostanete maximum informací od Zákaznického centra Driveta. Většina auta má také vlastní fotografie nebo video, takže to, co je vidět v detailu nabídky, odpovídá reálné podobě auta.
Jak probíhá předání auta?
Zobrazit odpověď
Auto si vyzvednete u našich kanceláří v pražském Karlíně. V případě zájmu vám nový vůz na přání dovezeme. Cena dopravy je po Praze 1 000 Kč, do Čech 2 000 Kč, na Moravu 3 000 Kč a do Slezska 5 000 Kč. Místo a termín s vámi domluví naše Zákaznické centrum. Auto bude vždy perfektně vyčištěno a připraveno k provozu, na vás je jen podepsání protokolu o stavu vozidla a můžete vyrazit.
Kdy budu platit startovací poplatek?
Zobrazit odpověď
Po podpisu smlouvy obdržíte výzvu k úhradě startovacího poplatku. Smlouva je platná až po zaplacení startovacího poplatku a platba musí být provedena vždy před převzetím vozu.
Desatero pro používání auta na flexibilní pronájem.
Zobrazit odpověď
1. Dokumentace

V černých deskách najdete všechny dokumenty k vozidlu, včetně nejdůležitějších kontaktů. Je to vlastně taková Drivetí wikipedia. Když nevíte, co dělat - mrkněte do černých desek.

2. Fakturace

Pořádek dělá přátelé. Proto od nás čekejte výzvu k úhradě měsíčního nájmu vždy první den v měsíci. Kdybyste ji náhodou ve své poště nenašli - zavolejte. Po uhrazení vám zpět pošleme fakturu, která slouží jako daňový doklad.

3. Kouření

Při kouření v autě může snadno dojít k poškození interiéru. Navíc zápach z cigaret či elektronických cigaret se v autě nějakou dobu drží. Mějte na paměti, že vůz po vás může sloužit ještě někomu dalšímu.

4. Limit kilometrů

Auta mají stanovený maximální počet kilometrů a ten je třeba pozorně hlídat! Flexibilní pronájem má tu výhodu, že můžete vůz kdykoliv vrátit. Proto zobrazujeme pro lepší orientaci i průměrný měsíční nájezd. Nestačí vám kilometry? Potřebujete jednorázově na dlouhou cestu? Zavolejte nám a vymyslíme to!

5. Tankování

Jsme jenom lidi. Natankovat benzín do dieselu není nic příjemného, ale dá se to vyřešit. Jakmile si to uvědomíte, volejte!

6. Kontrola servisního protokolu

Garanční servisní prohlídky máte v ceně pronájmu. Až to bude třeba, zajedete do jednoho z našich smluvních servisů. Vždy si důkladně prostudujte dokumenty, které v servisu dostanete k podpisu, ať vás nepřekvapí nečekaný náklad, který je nad rámec měsíčního nájemného. Když si nebudete jistí, volejte!

7. Servisní úkony nad rámec

I když chceme, abyste se k autu chovali jako vlastnímu, nezapomeňte, že jakékoliv úpravy, montáže či demontáže můžete provést jen po konzultaci s námi. Difuzor, zadní křídlo nebo samolepka "turbo" možná vypadají efektně, ale nezrychlí vás. Úpravy provedené bez našeho vědomí mohou být pokutovány.

8. Přezouvání pneumatik

Přezutí i uskladnění pneu je zahrnuto v měsíčním nájmu. Na termín přezouvání vás vždy s předstihem upozorníme mailem. Pak se stačí pouze objednat do jednoho z partnerských pneuservisů, jejichž seznam obdržíte při převzetí auta.

9. Nehody

Předně zkontrolujte, zda jsou všichni v pořádku a poté nám hned volejte! Pro větší pravděpodobnost rychlého a kladného vyřízení škody ze strany pojišťovny je vždy vhodné kontaktovat i Policii ČR. Pojišťovny dbají na oficiální dokument a ve vlastním zájmu se tak vyhnete pozdějším nepříjemnostem.

10. Přestupky

To se občas stane. Nejsme soudci ani úředníci a o zavinění nerozhodujeme. Pokuta je vždy uhrazena provozovatelem vozidla. My ji pouze přeposíláme k osobě, která s námi uzavřela smlouvu. Proto raději nohu z plynu a parkujte v klidu.

Co vše měsíční pronájem zahrnuje?
Zobrazit odpověď
Do splátky jsou zahrnuty veškeré náklady na provoz auta s výjimkou paliva, provozních kapalin (např. voda do ostřikovačů) a drobných dílů (např. gumičky stěračů). Máte tedy jistotu fixních nákladů po celou dobu podnájmu. Povinné ručení, havarijní pojištění, zimní pneumatiky i s přezouváním a uskladněním, garanční servisní prohlídky, dálniční známka, silniční daň, rozhlasový poplatek apod., to vše je v ceně zahrnuto.
Jak budu za auto platit?
Zobrazit odpověď
Každý měsíc vám na kontaktní email zašleme periodickou výzvu k úhradě nájmu se splatností 14 dní. Po uhrazení zašleme zpět fakturu, která slouží jako daňový doklad. Přehled všech plateb najdete v zákaznickém profilu, kde máte i možnost platit pohodlně platební kartou.
Kolik můžu s autem najet?
Zobrazit odpověď
Každé auto má průměrný měsíční nájezd uveden v detailu nabídky. Průměrný měsíční nájezd vychází z celkového ročního nájezdu (běžně 20 000 km ročně = 1 666km měsíčně). Protože auto můžete kdykoli v průběhu vrátit, je uveden průměrný nájezd za měsíc. Nezáleží na tom, jestli jeden měsíc najedete 500 kilometrů a další měsíc 2 500. Pokud byste auto za zmíněné dva měsíce vrátili, najeli jste 3 000 km, což je v uvedeném limitu.
Jak je to se servisem a pneumatikami?
Zobrazit odpověď
Garanční prohlídky a běžnou údržbu auta řeší Driveto a jsou součástí měsíčního nájmu. Výjimkou je pouze běžné dolévání provozních kapalin jako je voda do ostřikovačů, případně u některých aut AdBlue. Auta jsou zároveň v záruce, nečekají vás tedy žádné nenadálé výdaje. Letní i zimní pneu včetně přezutí a uskladnění jsou v ceně. Pokud dojde k předčasnému opotřebení některých součástí (například opotřebované brzdy již při nájezdu pod 30 tisíc kilometrů) kvalifikovaný pracovník servisu případ posoudí a dohodne s vámi další postup. Jakékoliv další opotřebení způsobené neadekvátním chováním, spadá už do klasického servisu a je třeba náklady zaplatit.
Auto má poruchu, co mám dělat?
Zobrazit odpověď
V případě, že porucha znemožňuje nebo silně komplikuje další pokračování v jízdě, kontaktujte asistenční linku, jejíž číslo je uvedeno v Driver Setu, který dostanete při předání auta. Pokud se jedná o drobnou závadu, která umožňuje bezpečný provoz auta, stačí se objednat na servis, kde vám auto opraví. Pokud si nevíte rady, vždy nám zavolejte a společně vše vyřešíme.
Měl jsem nehodu, co mám dělat?
Zobrazit odpověď
Předně zkontrolujte, zda jsou všichni v pořádku a poté nám hned volejte! Pro větší pravděpodobnost rychlého a kladného vyřízení škody ze strany pojišťovny je vždy vhodné kontaktovat i Policii ČR. Pojišťovny dbají na oficiální dokument a ve vlastním zájmu se tak vyhnete pozdějším nepříjemnostem. Pokud je auto nepojízdné, kontaktujte asistenční linku na čísle, které je uvedeno v Driver Setu, naši kolegové vám poradí, co dále. V každém případě nám dejte vždy vědět a s postupem vám poradíme.
Potřebuji přezout pneumatiky.
Zobrazit odpověď
Přezutí i uskladnění pneu je zahrnuto v měsíčním nájmu. Na termín přezouvání vás vždy s předstihem upozorníme mailem. Pak se stačí pouze objednat do jednoho z partnerských pneuservisů, jejichž seznam obdržíte při převzetí auta. Samozřejmě nám můžete zavolat a my vám řekneme, do jakého pneuservisu můžete s autem zajet.
Blíží se servisní interval, co mám dělat?
Zobrazit odpověď
V průběhu provozu jste zodpovědní za to, že auto bude řádně servisováno dle plánu stanoveného výrobcem. Servisní garanční prohlídka je zahrnuta v měsíčním pronájmu. Vám stačí pouze objednat se do jednoho z našich partnerských servisů, jejichž seznam obdržíte při převzetí auta. Samozřejmě nám můžete zavolat na a my vám řekneme, do jakého servisu můžete s autem zajet.
Mohu si auto dodatečně upravit?
Zobrazit odpověď
I když chceme, abyste se k autu chovali jako vlastnímu, je zakázáno provádět jakékoliv úpravy, montáže či demontáže. Ty úkoly můžete provést jen po konzultaci s námi. Difuzor, zadní křídlo nebo samolepka "turbo" možná vypadají efektně, ale nezrychlí vás. Úpravy provedené bez našeho vědomí mohou být pokutovány. Například montování vlastních repro soustav, úpravy výfuku atp.
Musím platit pronájem i během doby, kdy je auto v servisu?
Zobrazit odpověď
Ano. Flexibilní pronájem neznamená, že za auto platíte jen když s ním jezdíte. Proto je nutné hradit pravidelné měsíční nájemné i když je vůz odstaven například kvůli poškození. Samozřejmě nás vždy o nutnosti servisu informujte. Je to důležité pro rychlejší řešení a případné reklamace oprav.
Co mám dělat, když chci auto vrátit a nebo vyměnit za jiné?
Zobrazit odpověď

Kdykoli v průběhu podnájmu auta se můžete rozhodnout pro jeho ukončení nebo výměnu. Stačí napsat nebo zavolat na naše Zákaznické centrum +420 777 290 154, které je vám k dispozici Po–Čt 8:30 až 18:00, pátek 8:30 až 16:00. S výměnou nebo vrácením vám bude celou dobu k ruce. Celý proces s vámi projdeme a zašleme vám potřebné formuláře.

Při výměně auta za jiné je třeba podepsat dodatek k původní smlouvě. Stávající auto si převezmeme v pražském Karlíně, kde proběhne jeho prohlídka. Při převzetí nového auta budete opět platit startovací poplatek.

Při vrácení auta bez výměny za jiné vám zašleme výpovědní formulář. Výpovědní lhůta je 30 dní a začíná běžet v den podpisu výpovědi. Auto je nutné osobně dovézt a absolvovat prohlídku při vrácení. Nezapomínejte, že auto nám musíte vrátit umyté a uklizené.

Všechny důležité body k vracení vozu jsme shrnuli do videa.

Auto nám vraťte uklizené
Zobrazit odpověď

Než nám auto vrátíte, zkontrolujte, že je umyté a uklizené. Díky tomu bude proces vrácení trvat v řádech minut. Pro kompletní vyčištění vozu můžete využít i slevu na voucher do Automyčky Express. V případě zájmu nás kontaktujte na zakaznik@driveto.cz. Když vrátíte auto špinavé a znečištěné, o vyčištění se postaráme my, ale na vaše náklady.

Všechny důležité body k vracení vozu jsme shrnuli do videa.

Kolik zaplatím při vrácení vozu? Je potřeba při vrácení auta něco doplácet?
Zobrazit odpověď

Při vrácení zákazník doplácí pouze v případě, že je auto poškozené nebo je překročený stanovený limit najetých kilometrů. Běžné opotřebení a drobné škrábance neřešíme. Pokud máte podezření, že je auto poškozené, je dobré nám zaslat fotografie potenciálních poškození, abychom celý proces vrácení urychlili a mohli jsme vám rovnou navrhnout řešení nebo pomoci v případě opravy.

Všechny důležité body k vracení vozu jsme shrnuli do videa.

Může se stát, že mi flexibilní pronájem v průběhu podnájmu auto vymění?
Zobrazit odpověď
Ano, auta jsou do flexibilního pronájmu zařazena po předem určenou dobu. Může se tedy stát, že bude auto nutné vyměnit. Na tuto skutečnost však budete vždy s dostatečným předstihem upozorněni a flexibilní pronájem vám garantuje, že výměnou dostanete auto stejné nebo vyšší třídy bez jakéhokoli startovacího poplatku. Pokud byste o nové auto neměli zájem, můžete podnájem samozřejmě ukončit.

1 000 Kč sleva pro vás

Zavřít