Co očekávají mladí řidiči od nového vozu? Tento přehled mluví za vše

6. 12. 2018

Překvapivý průzkum přináší automobilka Seat. Ta zveřejnila zajímavá data ohledně mladých zákazníků na automobilovém trhu v Evropě. Podle čeho vybírají své vozy? A co je naopak vůbec nezajímá? Asi málokdo ví, že lidé narození v letech 1980 až 1995 tvoří 12 % všech zákazníků na automobilovém trhu v Evropě. Této generaci se říká mileniálové a právě tato skupina se dokáže nejsnáze přizpůsobit technickým vychytávkám v nových automobilech. Pojďme se tedy podívat, jaké parametry jsou pro ně nejdůležitější. Hned pro 40 % současných zákazníků na automobilovém trhu ve věku 25 až 37 let hraje největší roli vnější vzhled konkrétního vozu. Výsledky výzkumu pak dále uvádějí, že jedna třetina zákazníků mladších 30 let vidí ve svém automobilu odraz své vlastní osobnosti.

Seat Leon Cupra z nabídky Driveto Klubu
Seat Leon Cupra z nabídky Driveto Klubu

Možná z toho důvodu často využívají doplňkovou výbavu, která je často silným nástrojem pro individualizaci. Mezi další prvky, bez kterých se mladí zákaznici neobejdou, je vynikající konektivita, dobře hrající audiosystém a informační a zábavní funkce. Enrique Pastor, který je vedoucí výzkumu trhu a produktovou strategii ve firmě Seat, říká: "Webové stránky výrobce a odborné články patří mezi hlavní zdroje informací pro 50 %, resp. 24 % z nich". Právě podle toho pak tito zákazníci vybírají své další auto. Dost se ohlíží také na doporučení svých přátel a rodiny. A jelikož aktuálním trendem je právě operativní leasing, můžete se podívat na Driveto.cz. Právě tam máme umístěné lákavé nabídky na nové automobily se servisem, zimními pneumatikami a velmi dobrou výbavou.